czwartek, 18 lipca 2013

Make-up zielono-złoty

Dziś chciałam pokazać Wam mój pierwszy makijaż. Jest on przeznaczony dla osób z zielonymi oczami. Zawsze byłam przekonana, że taki makijaż kompletnie do mnie nie pasuje. Jednak powoli zaczęłam się do niego przekonywać. ;)


Jestem w tym temacie bardzo początkująca, dlatego wszelkie porady są mile widziane :)


Bardzo ciężko było mi uchwycić prawdziwe kolory. Musiałam kombinować trochę w programach by je przypominały. Może macie jakieś niezawodne sposoby na ,,uchwycenie" makijażu?;)

I na koniec zdjęcia z lampą. Teraz przynajmniej widać, że cienie nie był matowe ;)

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. całkiem przystępny makijaż :D przy czym jeśli o mnie chodzi to zieleń to zdecydowanie nie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz, to makijaż jest naprawdę dobry. też jeszcze raczkuję w tym temacie:) czytałam, że do zielonych oczu ładnie pasuje makijaż w odcieniach fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. barzdzo ładny makijaż. ja też nie umiem robić zdjęć tak, żeby kolory wyglądały tak jak w rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tez mam z tym problem, zrobilam chyba z tysiac zdjec zanim wybralam wkoncu ale i tak nie jestem zadowolona z tego jak wyszly:P

      Usuń