poniedziałek, 22 lipca 2013

Niespodzianka

Jaka była moja radość, gdy wróciłam z pracy i widzę taką przesyłkę od listonosza :) Mimo, że minęło pare godzin odkąd ją zobaczyłam to uśmiech wciąż nie schodzi mi z ust ;)

Wszystkie kosmetyki wysłała mi moja dobra koleżanka, która przebywa teraz w Stanach.


Paletki NYC do niebieskich i brązowych oczu, perfumy Versace i błyszczyk Lancome

Paleta 100 cieni firmy E.l.f, urzekła mnie od pierwszego wejrzenia.


Pomadki Wet 'n' wild: truskawkowa i poziomkowa

Tusz do rzęs Super thick lash oraz Remarkable

Jestem bardzo ciekawa jak będą sprawować się te kosmetyki bo muszę przyznać, że nie miałam z nimi do czynienia. Mam nadzieję, że będę bardzo zadowolona i polecę je każdej z Was ;)

Gorąco pozdrawiam!:)

22 komentarze:

  1. Zazdroszczę. Super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna paczka :) pozazdroscic kolezanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaał, świetna paczka:) pożycz koleżankę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale teraz będziesz miała się czym malować, od koloru do wyboru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejj !!
    Jakbym otworzyła taką paczkę to krzyk z reklamy ZALANDO jest szeptem w porównaniu do mojego:D:D hehe... Nie pozostaje Ci nic innego jak czerpać z tej paczki 100% przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! :) Fajnie mieć taką koleżankę ;)

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna paletka:) Super kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna taka niepsodzianka tylko pozazdrościć;) zaparszam dow spolnje obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paleta jest jej... Nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam nikogo do pomocy i sama włosy maluję :) Paletek bardzo zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna ta paletka cieni. Marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale prezent! zazdroszczę Ci okropnie! :P oddawaj wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I może po dłuzszym uzytkowaniu powiesz słowo o paletce z ELF'a ? Jednak myślę, ze dobrze się sprawdzą, bo wkońcu to ELF :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka mega!
    A perfumy Versace klasa, ale tylko oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach Versace Bright crystal u w i e l b i a m ! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny prezent, także ucieszyłby mnie taki podarunek. Kosmetyki prezentują się rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń