piątek, 19 lipca 2013

BingoSpa, kuracja do włosów z 40 aktywnych składników

Witajcie!
Czas na recenzję kolejnego produktu, który lada dzień mi się skończy. Przed Wami kuracja do włosów BingoSpa  do włosów z 40 aktywnymi składnikami.

Od producenta:
Kuracja BingoSpa zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.

Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
  • wzmacnia cebulki włosów,
  • zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
  • działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
  • reguluje nawilżenie,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • likwiduje podrażnienia skóry,
  • neutralizuje wolne rodniki,
  • poprawia ukrwienie skóry głowy,
  • chroni naturalny odcień włosów.

Kuracja BingoSpa kompleksowo uzupełnia niedobór składników niezbędnych do skutecznego odżywiania i kondycjonowania komórek włosów i skóry głowy.


                                                                    Skład maski:



Maskę kupiłam przypadkiem w Auchanie za ok. 15 zł. Maska ma dość lejącą konsystencję. Używałam jej regularnie przez ponad miesiąc (jednak nie jak zaleca producent przez pierwsze 5 dni codziennie, tylko 2-3 razy w tygodniu). Już po pierwszym użyciu wzbudziła mój zachwyt. Maskę wmasowywałam w skórę głowy i na całą długość włosa. Szczerze przyznam, że obawiałam się, iż maska spowoduje oklapnięcie, obciążenie i szybkie przetłuszczenie włosów. Ale nie! 
Włosy były sypkie, miękkie i nawilżone. Przy regularnym stosowaniu wzmocniły się. Dodatkowo błyszczą się i pięknie unoszą u nasady. 
Na uwagę zasługuje fakt, że w składzie brak jest silikonów. A co ciekawe zauważyłam szybszy porost włosów. Kuracja jednak nie zahamowała wypadania włosów, ale akurat tego po niej nie oczekiwałam. Choć wydaje mi się, że włosy wypadają nieco mniej.

Przy tak dużej ilości plusów, minusy zliczę na palcach jednej ręki. Pierwszy to mydlany zapach maski, natomiast drugi-słaba dostępność (Auchan, sklep BingoSpa). Chciałam kupić kolejną, ale w Auchanie już ich nie było. Ale jak pojawi się w sprzedaży, to na pewno kupię produkt ponownie.

                                                  Włosy po ok. 3 tygodniach kuracji:

Podsumowując serdecznie polecam :)

12 komentarzy:

  1. BingoSpa już jakiś czas za mną chodzi i myślę, że w końcu skuszę się na jakiś ich produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze jedną maskę, ale inne produkty również za mną chodzą :)

      Usuń
  2. musze ja mieć;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam na liście zakupowej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używała ale bardzo kusi;))

    OdpowiedzUsuń
  5. do rozjaśnianych włosów to jakiś tam sylikon by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, ze nie dałaś zdjęcia przed żeby można było porównać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam dobrego zdjęcia by wstawić natomiast musisz uwierzyć, że różnica jest. włosy są o wiele gładsze i milsze w dotyku :)

      Usuń
  7. muszę sobie sprawić taką maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować, bo brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń