poniedziałek, 15 lipca 2013

Lakier Safari - neonowy róż

Witam Was w poniedziałek ;)
Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego nowego lakieru do paznokci - neonowego różu firmy Safari, Trendy colour. Od kilku miesięcy ograniczam zakupy lakierowe, ale ten kosztował niecałe 3 zł dlatego się na niego skusiłam, zwłaszcza ze zakochałam się w tym odcieniu od pierwszego wejrzenia Sama aplikacja jest przyjemna, bo lakier posiada przyjemny pędzelek, a co najważniejsze szybko wysycha. Co do jakości przekonam się wkrótce, ale za ta cenę nie oczekuje cudów w trwałości.

Gama kolorystyczna lakierów jest bardzo duża. Każdy znajdzie coś dla siebie. Od jasnych pastelów, po neony i ciemne kolory. Buteleczka jest duża, aż 12 ml, wiec starczy go na długo. Opakowanie firmy Safari ma charakterystyczna nakrętkę z zeberkę.
Po malowaniu możemy cieszyć się wysokim połyskiem. Ważne jest też to, że lakier nie niszczy w sposób znaczący płytki paznokcia i nie odbarwia jej. Chcąc pozbyć się lakieru wystarczy sięgnąć po najzwyklejszy zmywacz. 



Na pewno to nie mój ostatni zakup lakierów tej firmy, może kiedyś skuszę się jeszcze na inny kolor :) Póki co jestem jeszcze blada, ale na opalonych dłoniach lakier pewnie będzie prezentował się jeszcze fajniej.

8 komentarzy:

  1. mega jest ten odcień;) po tym jak go dziś u Ciebie zobaczyłam to sama zamierzam sobie jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor!:) na paznokciach wydaje się bardziej neonowy niż w butelce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bosko na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny kolor :)
    ja mam na razie dwa lakiery Safari, bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń