piątek, 7 czerwca 2013

Ulubieńcy maja

Gdzie ja byłam, jak mnie nie było?
Ostatnia notka bodajże we wtorek, a dziś piątek. Czas ucieka jak szalony.
Dziś notka podsumowująca maj. Zaczynamy ;)

Odkrycie miesiąca- kupiłam miętowe trampki (na zdjęciu nie widać dobrze koloru). To moje pierwsze trampki, bo zawsze uważałam, że nie są to buty dla mnie, ale bardzo, baaaardzo je lubię i śmigam w nich nawet do pracy (ale w pracy już chodzę w innych).

Zakup miesiąca - koszula z h&m, wykorzystałam na nią 25% rabat, który dostałam na maila :)
Ulubiony kosmetyk - płyn do kąpieli. Piękny zapach, żadna chemia. Mimo słodkiej kompozycji nie męczy. Świetna pod względem ciekawych zapachów cała seria Luksji. 

Ulubiona książka - "Chłopiec z latawcem" - niektóre książki powinny zawierać tabliczkę ostrzegawczą z napisem np. „uwaga grozi płaczem”. Poruszająca opowieść o przyjaźni, zdradzie i próbie odkupienia win.  Daje wiele do myślenia i pozostaje na długo w pamięci. 

Ulubiona piosenka
Uwielbiam wejście J.Lo. :)


A Wy macie swoich majowych ulubieńców? ;)


Poza tym playhardstaycute nominowała mnie do akcji LIBER BLOG. Zatem do dzieła ;)

1. Dlaczego akurat blogowanie ?
Sfera blogów zawsze była mi bliska. Blogspota założyłam dawno temu, ale dopiero od niedawna zaczęłam aktywnie go prowadzić. Oby ten zapał trwał jak najdłużej.
2. Pięć rzeczy, które zawsze masz w torebce.
*lusterko,
*pomadka (błyszczyk),
*chusteczki,
(te trzy rzeczy zawsze, reszta jak mi się przypomni).
3. Czy jesteś w stanie wyjść z domu bez makijażu ?
Tak.
4. Gdzie najczęściej kupujesz kosmetyki, w drogeriach czy przez internet ?
Drogerie (zazwyczaj promocje).
5. Buty płaskie czy obcasy/koturny ?
Wygodne :)
6. Jaki styl preferujesz na co dzień ?
Zależy od dnia, humoru, pogody. Przeważnie na luzie.
7. Twoje motto brzmi..
Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.
Nie oceniaj ludzi, najpierw Ty stań przed lustrem i skrytykuj siebie.
O jutrze nie myślę,bo jeszcze dzisiaj przede mną.
8. Masz jakiś cel w swoim życiu, do którego zacięcie dążysz, jak tak to jaki?
Racjonalne i zdrowe odżywianie, ruch nie tylko od święta.
9. Włosy rozpuszczone czy kucyk/koczek ?
Rozpuszczone i luźny koczek.
10. Ulubiony kosmetyk to..
Tusz, podkład, bronzer.
11. Jakie masz plany na przyszłość (zawodowe, edukacyjne) ? 
Rozpocząć studia podyplomowe.


A do zabawy zapraszam każdego, kto ma na to ochotę ;)
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Ja do tenisówek się jakoś dwa lata temu przekonałam i od tego czasu zawsze są w mojej szafie (z racji, że nie są to dość trwałe buty trzeba zakup powtarzać) przy czym stawiam na czarne :D bo mogę je do wszystkiego ubrać. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musze dokonczyc film 'Chlopiec...'

    OdpowiedzUsuń