sobota, 8 czerwca 2013

Traveling is _______ ?

Mój blog jest głównie poświęcony tematyce kosmetycznej (z małymi wyjątkami mobilizującymi mnie do ćwiczeń, zdrowego i smacznego żywienia czy dbania o włosy), ale muszę Wam powiedzieć, że jest jeszcze jedna pasja, o której tu nigdy nie wspominałam, mianowicie podróże.Uwielbiam podróżować, poznawać nowe miejsca. Jest jeszcze tak wiele nowych zakątków, które marzę zobaczyć. Ale warto śnić, marzyć, spełniać marzenia. Każda podróż to kolejna strona naszej książki. Nowe doświadczenia i wspomnienia. Coś, czego nam nikt nie zabierze. 

Na jednym z forów czytałam wypowiedzi innych ludzi, czym są dla niech podróże. Padały takie wypowiedzi:
* freedom,
* opening your mind, discovering the world, living, after all, transforming you in a better person,
* a way to find your paradise place,
* the best education,
* life, 
* knowledge, experience, adveture, open mind,
* the only thing you can buy that makes you richer,
* gift for live.

Podpisuję się pod tym nogami i rękami. Mówią: The world is a book and those who do not travel read only one page i ja to dokładnie czuję. Dlatego od lat blog Uli (adamantwanderer)jest jednym z moich ulubionych...
W tym roku wracam do mojego ulubionego kraju, ale innej jego część, innego zakątka... Na pewno podczas urlopu będę nie tylko leżeć na słońcu do góry tyłkiem ;) , ale także i aktywnie poznawać to, co jeszcze mi nieznane :)






Ale w Polsce dziś również piękna pogoda, trzeba z tego korzystać...
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Też lubię podróże..! I mam też parę celów, gdzie chciałabym pojechać (w sumie głównie w Europie póki co). :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A średnio, trochę grzmiało, w sumie jest ciepło, ale niebo raczej zachmurzone..:c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie też podpisuję się rekami i nogami i palcami u stóp pod tą listą. Podróże to marzenia :D Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam podróżować :) ale zawsze mi tych podróży za mało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również ;) + nie zawsze są na to fundusze :)

      Usuń
  5. Cóż to za przepiękne miejsce? Zdjęcia robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na prawdę przepiękne zdjecia ! ;)

    + obserwujemy ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podróże to nie tylko pasja, to styl życia, który kocham! :D Jestem fanką wyjazdów, którym przyświeca cel poznawczy, czyli zwiedzanie i nie potrafię zrozumieć ludzi, którzy lecą na drugi koniec świata tylko po to, by 2 tyg. przeleżeć przy hotelowym basenie...
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń