sobota, 25 maja 2013

Rossmanowe uzupełnianie kosmetyków

Szaleństwo w Rossmanie trwa, a ja dopiero w sobotę po południu znalazłam czas by się wybrać na zakupy. Ale nie żałuję ;) Wprawdzie ilość kosmetyków nie powala, ponieważ kupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy, ale jak to mówią - lepszy rydz niż nic :D

Idąc do Rossmana, wstąpiłam jeszcze na Marszałkowskiej do h&m


                                A później skoro to rzut beretem przeszłam sie do Złotych Tarasów



Trochę się zapatrzyłam





A teraz co najważniejsze- Rossmanowe kosmetyki:

Maseczki do twarzy (Perfecta, Lirene i Ziaja) kupione za namową siostry.
Podkład Max Factor Facefinity - 3w1. Mój ulubieniec. Ładnie stapia się ze skórą. Kryje, ale bez efektu maski, dodatkowo rozświetla twarz. 
Tusz Lovely Curling Pump Up. Co tu dużo pisać? Cudo za grosze. To już moje chyba 3 opakowanie.
Szminka L'Oreal Rouge Caresse. Zawsze mi się podobały te szminki, jednak cena standardowa to ok. 44 zł. Zatem tylko spoglądałam na nie na półkach. Nie mogę jeszcze wiele o niej powiedzieć, bo jeszcze jest nieprzetestowana. 

A Wy jeszcze planujecie dalsze zakupy w Rossmanie? Ja już raczej nie :)
Miłej niedzieli.

7 komentarzy:

  1. Ja także skorzystałam z tej ofert, no baaaaaaaaaa czy któraś z nas nie skorzystała ?;) Relacja z zakupów już niebawem.. pA omadka ma bajeczny odcień...

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy robią napad na rossmana, a ja oszczędzam :( ale jutro może na coś się skuszę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś juz chyba koniec promocji... ale ja również od dziś nic nie kupuję i oszczedzam...

      Usuń
  3. widzę, że dziś powtórzyłam Twoją trasę: h&m, rossmann (i zakupy oczywiście), Tarasy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia Warszawy :) mam nadzieję, że niedługo uda mi się znów tam wybrać :)
    ja byłam w Rossmanie 3 razy w czasie tej promocji, ale jakiś oszałamiających zakupów w sumie nie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robione komórką, więc nie były szałowe :D a co do zakupów, to równiez nie poszalałam z ilością ;)

      Usuń
  5. Chciałabym kiedyś pomieszkać w Warszawie żeby chociaż zobaczyć jak to jest :)

    OdpowiedzUsuń