środa, 29 maja 2013

Bingo Spa kuracja

Dziewczyny, chciałabym Wam powiedzieć, że jeśli lubicie kosmetyki Bingo Spa, albo macie zamiar kupić coś tej marki, to w asortymencie Auchanu możecie już je znaleźć. Ja bardzo rzadko jestem w tym hipermarkecie i dziś przypadkiem krążąc między półkami kosmetycznymi, najpierw zobaczyłam jedwab do ciała, a zaraz potem maseczki do włosów Bingo Spa. Bardzo często chciałam je kupić, ale zawsze było jakieś "ale". Aczkolwiek tym razem się skusiłam, bo pewnie szybko w Auchanie nie będę i  nie muszę płacić za przesyłkę kupując przez sklep internetowy. 

Cena za pierwszą maseczkę to ok. 15 zł, natomiast za drugą to ok. 11 zł (ponadto w składzie ten olej arganowy). Pojemność 500 ml. Jestem strasznie ciekawa pierwszego maseczkowania, bo po przeczytaniu tylu pozytywnych opinii, chciałabym by stała się moim strzałem w dziesiątkę :)
A Wy używacie kosmetyków Bingo Spa?

6 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tych kuracji. ja najbardziej lubię drożdżową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszalam o drozdzowej wiele dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka masek z BingoSpa ;) jak byłam ostatnio w Auchan, to wszystkie maski były wykupione, zastałam dosłownie puste półki ;p mam nadzieję, że szał już minął ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja może byłam świeżo po dostawie, bo było ich strasznie dużo ;)

      Usuń
  4. mozesz potem napisac co o nich sadzisz;)

    OdpowiedzUsuń