sobota, 18 maja 2013

Książkowo i włosowo

Jak przystało na książkomaniaczkę- weekendowe uzupełnianie braków.
Najbardziej jestem zadowolona z dwóch pozycji: Chłopca z latawcem oraz Dotknąć nieba :)
Chociaż na razie książki będą musiały troszkę poczekać, bo czytam mimo wielu negatywnych recenzji "Jedz, módl się i kochaj".
Wracając już do domu, przechodziłam obok drogerii i postanowiłam do niej zajrzeć. Oto co rzuciło mi się w oczy i wylądowało w moim koszyku.
Ampułki Marion 7 efektów. 
Przyznam szczerze, że to dla mnie nowość. A że ostatnio, mimo olejowania i dbania o swoją czuprynę, włosy są zniszczone, skusiłam się. W opakowaniu znajduje się 5 sztuk ampułek, które już w ciągu 2 tygodniu poprawią stan naszych włosów. Zobaczymy, zobaczymy... :)

A co producent obiecuje:
Regeneracja i wzmocnienie włosów. Nowa linia produktów stworzona do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie polecana do włosów suchych i zniszczonych. Wyjątkowe formuły produktów oparte zostały na bazie olejku arganowego, zwanego „marokańskim złotem”, który pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
- przywraca piękny połysk,
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
- ułatwia rozczesywanie i układanie,
- wzmacnia i nawilża,
- nadaje miękkość i elastyczność,
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
- zapobiega puszeniu się włosów.
Ampułki mają za zadanie natychmiastową odbudowę zniszczonych włosów, poprzez silne wzmocnienie i regenerację łuski włosa. Łączą w sobie wysoko skoncentrowane składniki naturalne z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. Przeznaczone dla każdego rodzaju włosów, szczególnie wymagających głębokiego nawilżenia i odżywienia. Jedwabista konsystencja produktu pozwala na równomierne rozprowadzenie preparatu na włosach.

Jestem ciekawa efektów.
Cena -niecałe 10 zł

A teraz mykam powdychać świeżego powietrza. Alloha :D

5 komentarzy:

  1. też je teraz mam! jestem po pierwszej ampułce! ciekawe jak nam to wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam te i inne ampułki z Marion, ale jakoś się nie skusiłam na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dotknąc nieba jak najbardziej jestem na tak

    obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te ampułki, ale mam kurację z tej serii i dobrze się spisuje!

    OdpowiedzUsuń