wtorek, 2 kwietnia 2013

Powiedz co jesz, a powiem Ci kim jesteś.


Powiedz co jesz, a powiem Ci kim jesteś. Tak zatytułowałam tą notkę. Sama staram się jeść zdrowo, ale z dniem 1 kwietnia postanowiłam wprowadzić wiele zmian w swoim menu- jeść zdecydowanie więcej warzyw czy ograniczyć niektóre produkty (np. owocowe jogurty). Przecież lepiej zjeść owoc niż taki słodki jogurt. Ale dziś nie o jogurtach, tylko o owocach. 
Niedawno w Tesco podczas promocji kupiłam blender i  teraz z nim eksperymentuję. Aktualnie mój ulubiony koktajl to koktajl bananowy.
Banan jest bogatym źródłem potasu i magnezu, które pomagają regulować ciśnienie krwi. Zawiera również sporo witamin: C, z grupy B oraz A. Owoc ten jest świetnym poprawiaczem nastroju, zawiera serotoninę i norepinefrynę odpowiedzialne za nasz system nerwowy. Owoce te są także bogatym źródłem węglowodanów i białka. 
Dziś było dość prosto - banan, mleko i płatki górskie (zazwyczaj dodaję jeszcze troszkę miodu, czasem orzechy, albo zamiast mleka jogurt naturalny).
Pychooota 

Wczoraj poćwiczyłam killera Ewy, dziś odpoczywam (wstawanie o 5 rano do pracy to koszmar). Ale jutro już nie ma obijania :)
Pozdrawiam, M.






7 komentarzy:

  1. Mam blender, ale rzadko go używam...

    OdpowiedzUsuń
  2. a czemu? :) ja się cieszę, ze go w końcu kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio staram się zjadać jak najwięcej warzyw, od razu człowiek lepiej się czuje, tak zdrowo najedzony :) A takie koktajle owocowe też uwielbiam, ale jakoś nigdy nie chce mi się ich przygotowywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prprzygotowywać moge .nie chce mi sie natomiast myć później blendera :-P

      Usuń
    2. Ja prprzygotowywać moge .nie chce mi sie natomiast myć później blendera :-P

      Usuń
  4. Ja póki co walczę ze sobą aby jeść więcej owoców, koktajle bananowe sa moimi ulubionymi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim do tej pory też. Nie pilam nigdy z truskawkami.tez mysle ze może być dobry taki koktajl :)

      Usuń