poniedziałek, 1 kwietnia 2013

3,2,1 start

Cześć dziewczyny i chłopaki.
Bloga posiadam już od dobrych kilku lat, lecz przez ten czas nie zawitała tu żadna notka.
Czas to zmienić :)(i to wcale nie prima aprilisowy żart)
Będzie to blog o wszystkim.
Dziś, jako, że święta jeszcze trwają i mam wolne od pracy- wykorzystuję ten czas na słodkie nicnierobienie.
Wczoraj w końcu miałam możliwość obejrzenia drugiej części "Trzech metrów nad niebem". I powiem Wam- nie zawiodłam się.
Pewnie zrobiłam błąd oglądając najpierw ekranizację, bo książka czeka na półce. (1 część najpierw przeczytałam, poźniej obejrzałam), ale już nie mogłam się powstrzymać.
Polecam.






A dziś wieczorem po długiej przerwie wracam do treningów Ewy Chodakowskiej

Pozdrawiam, M.
                           








4 komentarze:

  1. Powodzenia:)
    Też ćwiczę z Ewą:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że zaczęłaś pisać na blogspocie :) Na pewno będę stałym gościem, buziaki kochana i do usłyszenia :*
    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową, bo utrudnia dodawanie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde, a gdzie to jest,bo szukam i szukam, a jeszcze tak się nie orintuję w blogspocie

      Usuń