sobota, 10 sierpnia 2013

Recenzja Wet n wild

Hej dziewczyny. :) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją jednego z prezentów, który dostałam już jakiś czas temu (dokładniej wspominałam o nim TUTAJ ).
Także do dzieła! ;)

Marka Wet'n'wild nie jest dość znana w Polsce. Nie ma się co dziwić, bo produktów tej firmy nie dostaniemy w zwykłych drogeriach. Kosmetyki te kupimy w USA.
Pomadki tej marki wzbogacone są w aloes i witaminę E oraz zawierają SPF 15. Dostępne są w czterech smakach: poziomkowy, truskawkowy, wiśniowy oraz arbuzowy. Ja posiadam dwa pierwsze.


Moja opinia.
Z ciekawości zaczęłam szukać opinii na ich temat w internecie i jakie było moje zdziwienie, gdy nie znalazłam żadnego polskiego bloga z recenzja tych pomadek ;) Więc moja będzie pierwsza ;)
Mimo, iż sądziłam, że są to zwykłe balsamy do ust okazało się, że nadają ustom lekki kolor.
Od góry: usta bez niczego, pomadka truskawkowa, pomadka poziomkowa.

Zapach jest dość specyficzny. Niby przypomina podane smaki, ale niestety jest lekko chemiczny, przez co nie podoba mi się. Trwałość zapachu też nie jest długa. Po 10 minutach czuję okropny, gorzki smak w ustach, ponieważ często 'zjadam' pomadki z warg. Szminka nie nawilża ust, ale nie podkreśla suchych skórek. Podoba mi się opakowanie, ponieważ dzięki temu sztyft jest większy oraz szerszy od standardowych pomadek. Nie jest również droga. Widziałam na amerykańskich stronach, że kosztuje 2,99 $

Podsumowując, nie polecam tych produktów. Jeśli ktoś potrzebuje nawilżenia to to nie będzie dobry wybór, bo na rynku mamy o wiele lepsze balsamy czy szminki do ust. Do tego chemiczny zapach...
Ocena- 2/6

6 komentarzy:

  1. ładny delikatny subtelny kolor ;P

    Zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za Wet & Wild, trochę badziewiaste rzeczy mają:( wydają się takie fajne, kolorowe itd, ale po użyciu nigdy nie wywołały we mnie zadowolenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o nich, ja tam odkąd poznałam się z carmexem to jestem mu wierna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz slysze o tych szminkach. Wyglądają bardzo apetycznie, zarówno na ustach jak i w opakowaniu i juz mialam pisać, ze zaluje ze nie można ich kupić stacjonarnie nigdzie , a tu prosze- brak nawilzenia niestety oznacza dla moich ust totalna katastrofę :( i mimo ze taki matowy kolor to moje marzenie to jednak dobrze, ze nie ma u nas takich pomadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo. pomadki tylko te, które dają chociaż lekkie nawilżenie i nie podkreślają suchych skorek.

      Usuń
  5. Gdzieś już się z firma spotkałam, świat dzięki Internetowi stał sie taki mały. A z trochę innej bajki, kobieta w ciągu swojego życia zjada około 3 kg szminki. ;)

    OdpowiedzUsuń