poniedziałek, 5 sierpnia 2013

i love sh

Ahoj dziewczyny!
Po tygodniowej nieobecności powracam do Was z krótką notką. Od ubiegłego tygodnia mam problemy z internetem, dlatego korzystam teraz z chwili braku problemów technicznych i piszę.

W sobotę miałam wybrać się na zakupy do Biedronki, ale zamiast zajrzeć do Biedry, wstąpiłam do lumpeksu i jak zawsze nie obyło się bez małego 'shoppingu' ;) Przez ostatnie miesiące omijałam sh szerokim łukiem, ponieważ zazwyczaj potrafiłam wyhaczyć jakąś perełkę, a wolnego miejsca w szafie powoli już brakuje ;)

Oto co wypolowałam w sobotę:



Jednak najbardziej cieszę się z butów ;)

A Wy kupujecie w sh? Czy wolicie nowe ubrania? Ja przyznam szczerze, że bardzo lubię sh, bo z reguły mogę wypolować fajne ciuchy czy dodatki nawet z metkami.


Pozdrawiam ;)

11 komentarzy:

  1. tylko z lumpeksach najlepsze zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam łowy w sh ! mam 3 swoje ulubione i dosyć często do nich zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam taki ulubiony lumpik - zaaaawsze znalazłam jakiś super sweterek z Marks & Spencer za 7 - 10zł i mi go kurczę zamknęli :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty w świetnym kolorze :) sh swego czasu uwielbiałam, znalazłam tam perełkę - haftowaną koszulę Atmosphere (śnieżnobiałą)za... 1zł :) Jednak ostatnio jakoś wszystkie moje ulubione lumpiki zostały zamknięte lub przeniesione w miejsca, które są mi nie po drodze. A szkoda, bo nic tak nie poprawia humoru jak świetna zdobycz za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet buty upolowałaś? Zazdroszczę takich sh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. demotywator powalil mnie na lopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie zaopatrzony lumpeks!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam lumpy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nabytki. Buty bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń