niedziela, 7 lipca 2013

Leniwa niedziela

Weekend, weekend i koniec weekendu.  Ale zaczyna się nowy tydzień, nowe możliwości... Dzisiejsza niedziela minęła dość leniwie i przyjemnie. W końcu odpoczęłam i nabrałam sił ;) Oderwałam się na chwilę od szarej rzeczywistości i zagłębiłam się w lekturze.


Póki co przeczytałam dopiero kilkadziesiąt pierwszych stron i książka już mnie wciągnęła.
A później porobiłam porządki w kalendarzu. Okazało się, że przegapiłam wczorajsze urodziny koleżanki, więc życzenia złożyłam dopiero dziś....

Jutro poniedziałek i nasunął mi się do głowy ten kawałek.... ;) nie lubię poniedziałków :)
Ale może nie będzie tak źle, bo JUTRO mam urodziny :)

Miłego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Wakacyjne poniedziałki nie są takie złe :D
    No mnie też kuszą nowe książki, ale najpierw muszę dokończyć poprzednią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja juz na zapas życzę Ci spełnienia marzeń;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te urodziny to chyba dzisiaj ;-) więc wszystkiego najlepszego Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc życzę wszystkiego, co najlepsze i tego - o czym tylko zamarzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. z okazji urodzin życzę więc wszystkiego co najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń