sobota, 29 czerwca 2013

Kobiecy wieczór z Malibu

Jakiś czas temu miałam okazję być uczestniczką kobiecego pokazu organizowanego przez firmę Malibu w House of Pernod Ricard w Warszawie, tuż przy Złotych Tarasach. Był to tak zwany warsztat koktajlowy, na którym prezentowano nam sztukę przyrządzania pysznych, kolorowych drinków ;) Impreza  przebiegła bardzo sympatycznie i w bardzo miłym towarzystwie. Czas umilała nam miła barmanka i przystojny barman, którzy zaserwowali smakowite drinki, a później same miałyśmy szansę sprawdzić się w roli barmanek :)

Zapraszam na fotorelację :) 



Pierwszy przygotowany drink- Malibu Funky


I na koniec pod czujnym okiem barmana Kuby, sama przyrządziłam takiego drina :)

Każda z uczestniczek dostała torebkę z niespodzianką, w której były między innymi lakiery do paznokci


Nareszcie weekend i trochę wolnego. Ja jestem po dość ciężkim tygodniu w pracy, więc korzystam z wolnych chwil. W dodatku dziś pozbyłam się paskudnych odrostów, więc mam spokój z włosami przez najbliższy czas. A staram się robić balejaż najrzadziej jak się da, by nie niszczyć włosów...
Miłego wieczoru.
Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Mmm no to fajna sprawa :D lubię drinki z malibu!
    A Twój wygląda niesamowicie apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kiwi było troszkę kwaśne i był troszkę za kwaśny :)

      Usuń
  2. Ale super :) Drinki wyglądają pysznie no i barman też niczego sobie hi :)
    Ostatnio nawet oglądałam Malibu w sklepie i zastanawiałam się czy nie kupić, ale w końcu postanowiłam, że jak zmienię pracę to kupię sobie i wypiję całą butelkę w nagrodę :) Pyszne jest, chyba najbardziej lubię z sokiem ananasowym i dodatkiem mleka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale klimatyczne miejsce ;)) Jeszcze te lakiery gratis, żyć nie umierać ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie Malibu.Pokaz musial byc fajny ;)

    OdpowiedzUsuń