poniedziałek, 3 czerwca 2013

Farmona masło czekoladowe

Od jakiegoś czasu na mojej łazienkowej półce stoi sobie czekoladowe masełko. Stoi tak i stoi, a ja nie wiem co z nim dalej zrobić. Mowa o czekoladowym masełku do ciała firmy Farmona


Działanie: Kosmetyk ten dostałam od koleżanki w prezencie, co mnie bardzo ucieszyło, bo nie miałam jeszcze żadnych produktów tej marki. Jednak po odkręceniu wieczka bardzo się rozczarowałam. Pierwsze co odrzucił mnie zapach ciemnej czekolady. Bardzo duszący i chemiczny i bardzo długo się utrzymujący się na ciele (czuję go nawet następnego dnia) i nie tylko na ciele, bo przesiąkają zapachem ubrania i piżama. Masło ma gęstą konsystencję i szybko się wchłania. Skóra po zaaplikowaniu jest gładka. Nawilża całkiem przyzwoicie i nie pozostawia tłustej powłoki na skórze. 

Jednak mimo tego, iż zapach ten nie trafił w moje gusta, nie oznacza to, że nie wypróbuję kiedyś  kosmetyków Farmony o innych nutach zapachowych :) 

Ocena: 3/6



A dzisiejsze popołudnie i wieczór zapowiada się tak...


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. akurat zapach tego masła mi nie przeszkadzał, ale konsystencja i to że brudził mi piżamę - owszem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytanie w czasie deszczu to jedna z moich ulubionych rozrywek :)

    OdpowiedzUsuń