sobota, 11 maja 2013

Ulubieńcy kwietnia

Bardzo lubię notki prezentujące denko miesiąca, ulubieńcy miesiąca, hity, buble i dziś sama zaprezentuję jedną z nich- ulubieńcy miesiąca :)
To zaczynamy:

Odkrycie miesiąca - baza pod cienie Avon - z dużą rezerwą podchodziłam do tej tego kosmetyku. Rozczarowana poprzednią bazą, która trzymała cienie na powiece około 2 godzin, ta okazała się hitem. Cienie utrzymują się długo, aczkolwiek po powrocie z pracy wymagają drobnych poprawek. Ale i tak jestem bardzo zadowolona (używając Sleekowej paletki bez żadnej bazy cienie trzymały mi się może 1,5 godziny, odbijały się na powiece i rolowały, teraz tego już nie ma!)



Zakup miesiąca - koszula jeansowa C&A. Kupiłam ją podczas weekendowej bodajże 20 lub 30% wyprzedaży (to już moja trzecia koszula. Dwie poprzednie, które mam wypolowałam w lumpeksie, gdy jeszcze nie było ich w naszych polskich sieciówkach).

Film miesiąca - Tylko Ciebie chcę - kontynuacja "Trzech metrów ponad niebem". Trochę żałuję, że nie mogłam się powstrzymać i mimo, że posiadam książkę, najpierw obejrzałam ekranizację. Historia naprawdę wciągająca, chwilami zabawna, innymi smutna, ale ciężko się od niej oderwać. Wiele osób jest rozczarowanych drugą częścią, ale ja z niecierpliwością czekam na trzecią :)

Książki miesiąca - tu na uwagę zasługują dwie: Prawo matki i z serii pisanych przez życie, którą wielbię "Dziecko ulicy".  Są takie książki, które w czytelniku wywołują plejadę emocji, które wzruszają i szokują, i na zawsze pozostaną w pamięci. Te są niewątpliwie jednymi z takich. 

Piosenka miesiąca - Alicia Keys - Girl on fire - gdy słyszę refren czuję, że świat jest mój :)

Pozdrawiam w weekend :)

5 komentarzy:

  1. Film "Trzy metry nad niebem" oczywiście mam na myśli hiszpańską wersję skradł moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :) choc książka tez jest super

      Usuń
    2. Książki jeszcze nie czytałam, ale mam nadzieje, że to nadrobię :)

      Usuń
  2. zaluje, ze nie kupilam tej koszuli tez! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęciłaś mnie do wypróbowania tej bazy pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń