piątek, 3 maja 2013

Nowy Jork- miasto marzeń

Cześć dziewczyny!


Czy zastanawiałyście się kiedyś, co by było, gdybyście mogły wybrać sobie jakikolwiek miejsce na świecie i  wybrać się tam bez ponoszenia żadnych kosztów? Czy byłyby to dość nieznane nam jeszcze zakątki jak Bora Bora, czy Fidżi? A może miasto, o którym słyszał każdy- Nowy Jork? 
Ja jestem  typem podróżnika, który lubi zdobywać nowe miejsca i skreślać na mapie kolejny malutki punkt, w którym udało mi się być.

Ale gdybym miała wybrać takie oto miejsce, to byłoby mi na prawdę ciężko :)
Z pewnością do miast, które marzę zwiedzić zalicza się Nowy York (+ inne 'zakamarki' USA). Te niesamowite miasto ma niepowtarzalną atmosferę i jak magnes przyciąga przybyszów z całego świata. Mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda :)











Pozdrawiam.


4 komentarze:

  1. Ja bym chyba wybrałam Kalifornię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalifornia też super - kojarzy mi się trochę z serialem 90210 :D

      Usuń
  2. Moim miastem marzeń jest Rzym :) Kocham Włochy, ich kulturę i ten piękny melodyjny język :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miała okazję być w Rzymie - jest piękny :) natomiast śmiesznie się słucha kłótni Włochów :P

      Usuń