niedziela, 28 lipca 2013

Top seriale

Hej dziewczyny ;)
Wiem, że główną tematyką bloga jest tematyka kosmetyczna, ale dziś będzie mała odskocznia ;) 
SERIALE- coś, co absolutnie uwielbiam. Dlatego o nich mowa. Od pewnego czasu poszukuję nowego, ciekawego serialu, ponieważ sezony tych, które oglądałam od lat już się skończyły i nie mogę znaleźć ich równie ciekawego zamiennika. 
Do mojej top 3 zaliczały się:





Plotkara
Akcja serialu rozgrywa się w Nowym Jorku na Manhattanie, w najelegantszej dzielnicy dzielnicy Upper East Side. Życie głównych bohaterów to typowy świat luksusu, mody, apartamentów na Piątej Dzielnicy, limuzyn, imprez. 









90210
To spin-off kultowego serialu 'Beverly Hills 90210'. Spin-ff czyli nowy serial, ale powstały na bazie wątków i bohaterów produkcji oryginalnej. Bohaterowie są bogaci, rozpieszczeni, ale posiadają problemy takie jak my. Serial od pierwszego odcinka oglądałam z przyjemnością. 






Gotowe na wszystko
Ten kultowy serial darzę ogromnym sentymentem, ponieważ kojarzy mi się z najpiękniejszym okresem mojego życia, mianowicie studiami. Pamiętam, że Gotowe zaczęłam oglądać na początku 1 roku i skończyłam kilka dni po obronie na 5 roku ;)
Bohaterki z Wisteria Line, na pozór spokojnym, amerykańskim przedmieściu to kobiety których życie właściwie nie różni się od bytu typowych gospodyń domowych. Serial ujawnia intrygi, kłamstewka i wielkie zbrodnie, tajemnice i romanse.






W międzyczasie oglądam jeszcze kilka innych seriali, na przykład Mentalistę, Sex w wielkim mieście, Pamiętnik Carrie Bradshaw, czy Czas honoru, ale wciąż poszukuję tego, który zachwyci mnie już od pierwszego odcinka.

A może Wy dziewczyny coś polecicie? Znacie seriale podobne do moich ulubionych, tj. Plotkara, 90210 czy Gotowe? A może nie oglądacie seriali?

Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. elementary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam White Collar, Pretty Little Liars, Walking Dead, The Borgias :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę Ci polecić Życie na fali, Life Unexpected, a szczególnie The Lying Game i Pretty Little Liars :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gotowe na wszystko i 90210 już całe obejrzałam - świetne seriale.
    Obecnie jeszcze mogę polecić Pretty Little Liars, Rodzinę Borgiów, Kochanki

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że podobne seriale lubimy :) Ostatnio wkręciłam się w Nie z tego świata,z sezonu na sezon fajniejsze odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za serialami więc Ci nie pomogę a jedyny mój ulubiony czyli SATC już jest na Twojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez kocham te seriale ktore masz w top 3 szkoda tyl;ko ze wszystkie juz sie skonczyly :(
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubiłam Plotkarę, ale moim ulubionym serialem było Degrassi. Teraz na razie nie oglądam żadnych seriali.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oglądałam Bevery Hills 90210:) Ponadto oglądałmm Grę o tron, jest świetna! Oprócz tego polecam Cie brazylijski etelenowele na tv4:P I doctos House też zawsze spoko:D Oserwuję i zapraszam do obserwowania u mnie, jeśli mój blog Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. również bardzo lubię plotkarę :) kiedyś oglądałam gotowe na wszystko, ale mnie aż tak nie wciągnęło ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie Gotowe na Wszystko są The Best ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Pretty Little Liars :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :D
    zapraszam na wizazowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja oglądam glee aktualnie XDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje TOP seriale to Seks w wielkim mieście i Rodzina Soprano (:

    OdpowiedzUsuń
  16. 'Gotowe na wszystko' kojarzą mi się z kolei z 4 i 5 rokiem studiów, bo dopiero od 2010 czy 2011 zaczęłam przygodę z tym serialem. Dziennie pochłaniałam kilka zaległych odcinków. Super rozrywka i ubolewam nad tym, że serial już się skończył. Następcy nie znalazłam. Oczywiście w międzyczasie ogladałam także 'Czas honoru' i będę kontynuować, bo lubię takie polskie - patriotyczne wątki choć znacznie bardziej podobały mi się wcześniejsze sezony: 2-3:) 'Zaliczyłam' także całego 'detektywa Monka':) Lubię także 'Ostry dyżur'. 'Plotkarę' i '90210' oglądałam, ale w pewnym momencie przestałam - skończyła się emisja na tvn i polsacie, a nie miałam zapału by szukać w innych źródłach i kontynować przygodę z tymi serialami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zachwycił serial PAN AM, ale nie wiem czemu go nie kontynuowali ;/. Plotkara się beznadziejnie skończyła, zmarnowany potencjał

    OdpowiedzUsuń