niedziela, 23 czerwca 2013

Kolory tęczy

Dziś notka pt. "KOLORY  TĘCZY", do której kilka dni temu nominowała mnie playhardstaycute :)
Dodaję ją z małym poślizgiem, ale przez ostatnie dni dopiero późnym wieczorem miałam czas na internet...
Kolory tęczy polega na przypasowaniu do każdego koloru jakiegoś kosmetyku. Starałam się tak dobierać kosmetyki, by były one jednymi z moich ulubionych ;)

żółty
Mój ulubiony tusz Miss Sporty. Cena niska, efekty piorunujące ;)

pomarańczowy
Szampon Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive -szampon do włosów ze skłonnością do rozdwajania. To moje drugie opakowanie. Fajna odskocznia od ziołowych szamponów Barwy, których używam głównie do zmywania olei. 

czerwony
Borówkowy peeling z Biedronki o bardzo przyjemnym zapachu (a'la jogurt jagodowy Jogobelli). Fajnie złuszcza. Ma galaretkowatą konsystencję, ale i tak go lubię.

różowy
 Żel pod prysznic. Boski zapach. Istna rozkosz dla zmysłów podczas kąpieli. 

fioletowy
Fioletowy lakier Revlon Nr 250. Kupiłam go na promocji w Hebe i od razu się polubiliśmy. Ma dobre krycie, szybko schnie, nie odpryskuje po dwóch dniach.

niebieski
Suchy szampon do włosów. Mój niezbędnik. Nie nadużywam go, ale w sytuacjach podbramkowych ratuje życie. 

zielony
Maska BingoSpa. Użyłam jej dopiero dwa razy, ponieważ starałam się zużyć inne otwarte odżywki/maski. Jak na razie jestem zadowolona. Ale to zbyt krótko by napisać coś więcej. Aczkolwiek już mi się podoba jej efekt pod dwóch użyciach, więc myślę, że będzie dobra. Póki co minusem jest jej mydlany zapach.


Ja robiłam fotki, a moja siostra się uczyła do egzaminu ;)

Czy u Was również dziś pochmurno? Bo na Mazowszu niestety tak.
Pozdrawiam w niedzielę. 

6 komentarzy:

  1. Mi jeśli chodzi o ten żel OS to zapach się - owszem - podoba, ale na dłuższą metę nie umiałabym się nim myć :D za słodko:D ja wolę świeże, energetyczne zapachy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie po treningu dobre są świeże :) teraz tez mam cytrusowy :)

      Usuń
  2. O mój ukochany żel pod prysznic Original Source, najlepszy ze wszystkich zapachów!

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie no. człowiek się uczy na najgorszy egzamin a mu zdjęcia robią!;))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach tego żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń